BİO

Düşünen insanların ve düşünen makinelerin hayranı, bilimkurguların meraklısı, tam zamanlı boşşing koordinatörü, rul-breking entariprenuaa… Rtler onayladığım anlamına gelmez, beğendiğim anlamına da gelmez, rtlediğim anlamına bile gelmeyebilir, i go you go, he/her/their, Shalt i? No you shan’t, eee başka ne yazıyoduk bioya Muhittin abii??

Muhittin abiye cevap hakkı doğdu

Aferin lan, entariprenua falan kaptın bu işi. Bi de şöyle 3. kişi ağzından kendine atıf yapan bir şey ekledin mi tamamdır.

BİO: Reloaded

Kendisi; hem bu sitenin kesinlikle bir blog olduğunu manifesto eden hem de aynı zamanda blog sahibinin ismini gereksiz yere salık veren, bunu yaparken de “siz kimsiniz?” sorusuna doğal bir cevap niteliği taşıyan “Bloguz” isminin, şahsi blogu için gayet uygun bir isim olduğunu düşünmekle beraber aslında bunun çok saçma bir fikir olduğunu da biliyor. Bir nevi çiftdüşünür yani.

Muhittin abi strikes back

Leaan, middle east strategic analyst yazacaktın bi de. Yayınladın mı lan böyle? Hay ben senin klavyene…

Ha bu arada…